Tony (52) 18 maanden dakloos in Antwerpen (vrije tribune)

“Ooit leefde ik met heel veel rijkdom, ik verdiende heel goed mijn kost samen met mijn vrouw. Samen maakten wij heel lieve kinderen, totdat één ervan in het Albertkanaal belandde.

Toen sloeg het noodlot toe, mijn vrouw geraakte in een zware depressie, ik aan de drank, het ging van kwaad tot erger. Ons mooie huwelijk kwam snel ten einde. Ik bleef mij verdrinken, soms liet ik wat op het internet, maar ik bleef zitten met mijn verdriet om alles. Drinken kostte zo veel geld dat ik uit mijn huis werd gezet. Anderhalf jaar leefde ik op straat, tot ik iemand heel lief tegenkwam (Christel) waar ik nu nog een relatie mee heb.

Ik kan zeggen tegen armen en daklozen dat ze moeten blijven geloven in zichzelf, dat ze elke mens aan twee zijden moeten bezien, overal zijn twee zijden aan! Ook wil ik zeggen dat leven gevoel is, alles draait om gevoel, bekijk maar eens een vakantie bv: je wordt er niet rijker van hé. Slim is U hierop te concentreren, en laat liefde toe in Uw leven, neem aan wat ze U bieden, ga zelf ook eens op zoek.” –Tony

This entry was posted in Sans-abri / Dakloos, Tribune Libre. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

